TWEE MAANDEN DOWN UNDER - Reisverslag uit Docklands, Australië van Marijke Veen - WaarBenJij.nu TWEE MAANDEN DOWN UNDER - Reisverslag uit Docklands, Australië van Marijke Veen - WaarBenJij.nu

TWEE MAANDEN DOWN UNDER

Blijf op de hoogte en volg Marijke

11 Januari 2017 | Australië, Docklands

Goedenavond,

Wauw vandaag ben ik al twee maanden down under, niet te geloven.

De tijd gaat echt ontzettend snel, nog steeds ben ik elke dag aan het genieten! :)

We zitten alweer een week in het appartement en wat is het toch fijn hier, je komt hier helemaal tot rust.

Lisa is veel aan het werk, en ik heb elke dag wel een paar knippers, de dagen vliegen voorbij hier.

Wat heb ik de afgelopen dagen gedaan?

Ik ben naar het strand geweest in St Kilda, heb Lisa op haar werk bezocht en daar gegeten, super leuke tent en echt lekker eten.

De dag er na had Lisa een dagje vrij en zijn we naar Brighton Beach geweest, dit is het strand met de bekende strandhutjes. (Zojuist foto's op Facebook geplaatst)

Hier was het erg toeristisch dus gaan we binnenkort met de zonsondergang nog een keer naar dit strand.

Gister overdag zijn Lisa en ik naar de Queen Victoria Market geweest vlakbij ons appartement.
Het leek de zwarte markt wel.

Even later zagen we bordjes met food/drinks/bakery staan dus hier ook maar even doorheen struinen.

KAASKOPPEN

Wij hebben het al best vaak over kaas gehad, maar het was heel duur bij de supermarkt of zag er niet lekker uit, maar nu we bij de markt waren zagen we overal kaaskraampjes.

En we hebben kaas gekocht, Nederlandse kaas! Maasdammer, jong belegen kaas! #genieten

Ik post af en toe een berichtje op Facebook of er mensen zijn die geknipt willen worden, en er reageren elke dag wel mensen. Zo leuk!

Vrijdag ga ik bij de hostels langs met briefjes, zodat ik nog een groter publiek kan trekken.

Morgen is Lisa een dag vrij en gaan we lekker brunchen (ja, ja we mogen onszelf ook wel eens wat luxe gunnen in het leven.)

Lisa heeft het al sinds Bondi Beach over het eettentje; Urban Projuice daar gaan we dan morgen ook gezellig zitten.
Dit is dichtbij het strand, dus na de brunch gaan we even wat kleur opdoen.

Voor de rest heb ik niet heel veel te vertellen, dus hou ik het deze keer toch echt een keertje kort haha.

Fijne dag!

Groetjes uit Melbourne.

  • 11 Januari 2017 - 12:21

    Marjan:

    leuk hoor, om dit zo te lezen...!
    -XXX-

  • 14 Januari 2017 - 13:40

    Marja Smid De Jonge:

    wat leuk dat je nog geniet van alles en wat gaat de tijd hard xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Docklands

Marijke

G'day Mate, Welkom bij mijn blogs van waarbenjij.nu 14 november 2016 vertrek voor een jaar d o w n u n d e r. Hier hou ik jullie op de hoogte van wat ik zoal mee ga maken in het 'dagelijkse' leven in OZ... Als klein meisje had ik altijd al een droom om te gaan reizen, en de laatste jaren heb ik heel sterk het gevoel dat Australia mijn land is, waar ik heen moet. Heel veel plezier met het lezen van de blogs! Cheers, Marijke.

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 713
Totaal aantal bezoekers 13401

Voorgaande reizen:

14 November 2016 - 12 November 2017

Backpacken door Australië

Landen bezocht: