GOODBYE&BIRTHDAY PARTY / NOG EEN WEEK IN NEDERLAND - Reisverslag uit Koudum, Nederland van Marijke Veen - WaarBenJij.nu GOODBYE&BIRTHDAY PARTY / NOG EEN WEEK IN NEDERLAND - Reisverslag uit Koudum, Nederland van Marijke Veen - WaarBenJij.nu

GOODBYE&BIRTHDAY PARTY / NOG EEN WEEK IN NEDERLAND

Blijf op de hoogte en volg Marijke

07 November 2016 | Nederland, Koudum

Goedemorgen!

"Aan alle leuke dingen komt een eind.."

Where to start?

Oké ik probeer m'n blog nu echt kort te houden (wat lastig zal zijn, haha.)

Vorige week zondag -30 oktober- zijn we met alle collega's uiteten geweest in Sneek.

We hadden lopend buffet, met erg lekker eten!

Dit ter afsluiting van een geweldig seizoen op de camping met uiteraard de leukste collega's wat tevens ook vrienden zijn geworden!

Normaal is dit een soort van afscheid en dan zeg je tot volgend jaar, maar mijn goodbye party stond nog op de planning dus dat zou het definitieve "afscheid" zijn. (Klink dramatisch, maar valt mee)

-31 oktober-

Mijn laatste werkdag is aangebroken, het seizoen zit er weer op.

De laatste dag met Marja werken, mijn lieve Rotterdamse collega of wel (moeder) genoemd.

Wat ben ik verwend deze dag; een heel mooi kettinkje gekregen van Joop en Marja en 'S avonds mee uit eten genomen door Joop en Marja.
Tom en Danny waren er ook bij, heerlijk in het pannenkoekenhuis gegeten!

-1 november-

"KOOS WERKLOOS"

Nog nooit zo erg gevonden als nu, haha.

Uitslapen, dat was wat ik zou doen.
Geen verplichtingen en niks op de planning, heerlijk!

-5 november-

GOODBYE&BIRTHDAY party

Vandaag is de dag, afscheid nemen val alle lieve vrienden en familie.

Al vroeg in de keuken om alle hapjes te gaan maken, de zaal versieren etc.

Eenmaal alles klaar, op naar huis douchen en klaarmaken voor vanavond!

20.00 uur

Iedereen begon binnen te stromen, ook mensen die ik niet op m'n lijst had staan!

Verrassing!!

M'n ouders hadden mijn ooms en tantes stiekem een uitnodiging gestuurd en ook nog lieve vrienden van mijn ouders.

Echt geweldig, ik stond met m'n mond vol tanden.

Enorm verwend met alle lieve presentjes, woorden en de aanwezigheid van alle mensen die veel voor me betekenen!

En dan word het later en gaan de eerste mensen weg, poeh even een paar moeilijke momentjes gehad.

Dit hoort er allemaal bij, en het mag er zijn! Ik ga tenslotte wel een jaar weg.

Ik heb genoten, nogmaals bedankt voor alles!

-NOG EEN WEEK-

En dan is het vandaag alweer 7 november, time flies.
Nog exact een week in het koude kikkerlandje..
Raar, ik leef momenteel in een soort van roes, kan het allemaal even niet beseffen.

Dit is nog een drukke, maar leuke laatste week!

Morgen 8 november ga ik mijn groep van AUSTRALIAN BACKPACKERS ontmoeten in Utrecht, zoveel zin in.

Bijna iedereen is aanwezig, dus gaat gezellig worden alvast kletsen en elkaar leren kennen.

Vrijdag ben ik jarig en komen mijn oma's en opa langs en m'n lieve vriendinnetjes komen 'S avonds.

Zaterdag vier ik mijn voorlopige laatste feestje in Nederland met de vriendinnetjes.

Zondag uiteten met ons gezin, en dan maandag naar Schiphol.

De laatste dingen worden deze week nog geregeld.

Ook moet ik deze week mijn backpack pakken en mijn daypack!

Ik ga deze week nog genieten van alles om me heen in Nederland.

De blog ga ik afsluiten, geen idee wanneer ik weer ga schrijven, wellicht komt het volgende verslag als ik in Sydney ben!

Talk to you soon!

Veel leesplezier.

X Marijke.




  • 07 November 2016 - 11:03

    Hinke :

    Het gaat nu echt snel lieverd❤

    Ga deze week nog extra van je genieten..

    En het feest was gewoon geweldig!!..leuke surprice

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Koudum

Marijke

G'day Mate, Welkom bij mijn blogs van waarbenjij.nu 14 november 2016 vertrek voor een jaar d o w n u n d e r. Hier hou ik jullie op de hoogte van wat ik zoal mee ga maken in het 'dagelijkse' leven in OZ... Als klein meisje had ik altijd al een droom om te gaan reizen, en de laatste jaren heb ik heel sterk het gevoel dat Australia mijn land is, waar ik heen moet. Heel veel plezier met het lezen van de blogs! Cheers, Marijke.

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 486
Totaal aantal bezoekers 13400

Voorgaande reizen:

14 November 2016 - 12 November 2017

Backpacken door Australië

Landen bezocht: