NOG MAAR 2 MAANDEN - Reisverslag uit Koudum, Nederland van Marijke Veen - WaarBenJij.nu NOG MAAR 2 MAANDEN - Reisverslag uit Koudum, Nederland van Marijke Veen - WaarBenJij.nu

NOG MAAR 2 MAANDEN

Blijf op de hoogte en volg Marijke

14 September 2016 | Nederland, Koudum

G'day mate!

#BLOG2

2 MAANDEN NOG MAAR!!

Het begint nu steeds dichterbij te komen..

Deze blog schrijf ik vanuit de tuin, waar het momenteel zo'n 32 graden is, zo kan ik alvast in de tropische sferen komen. Aangezien de zomer begint als ik arriveer in Australië.

Maar goed, met nog maar 2 freakin' maanden op de teller moeten de laatste dingen geregeld worden, zo heb ik een lijstje en ik kan steeds meer gaan afvinken, chill!

In oktober ga ik een dagje met Mama erop uit om de laatste dingen te shoppen.

Almere zal het wel worden, sowieso wil ik gaan shoppen bij de Primark.. De kleding die ik thuis heb liggen, wil ik liever zoveel mogelijk thuis laten en deze netjes houden.

En andere kleine praktische dingen zal ik nog moeten kopen; tandenborstels met beschermkapjes / mini's (deo, tandpasta, shampoo/douchegel) - voor de eerste dagen - en noem zo maar op.

Ook ga ik vlak voordat ik vertrek, een internationaal rijbewijs aanvragen.. Deze is maar een jaar geldig, dus zo laat mogelijk aanvragen.

Ook ben ik alvast bezig met de voorbereidingen voor de GOODBYE&BIRTHDAY PARTY!
Afgelopen week al van alles qua teksten op klad geschreven, en dingen uitgewerkt op papier voor de uitnodigingen.. Dit komt namelijk ook dichterbij, dus binnenkort alles op de computer uitwerken en printen maar!

Adressen verzamelen van alle lieve vrienden en familie die ik ga uitnodigen en dan alles op de post, aangezien ik wel van een feestje houd, moet dit gevierd worden, ik ga wel voor "langere tijd" weg. (Een jaar is zo voorbij!)

Dit was even een korte blog, over een paar weken weer een nieuwe blog!


Ik zal weer even verder chillen in de tuin met dit mooie weer, aangezien het weer hier zo weer kan omslaan.

Bedankt voor het lezen, als je het leuk vind mag je ook een reactie plaatsen, heb ik ook weer iets te lezen! ;)

Tot de volgende blog!

Cheers mate!

  • 14 September 2016 - 17:15

    Elisabeth:

    Leuk Marijke! Zal een avontuur worden om nooit meer te vergeten:)
    Succes met de voorbereidingen!!

    Groetjes Elisabeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Koudum

Marijke

G'day Mate, Welkom bij mijn blogs van waarbenjij.nu 14 november 2016 vertrek voor een jaar d o w n u n d e r. Hier hou ik jullie op de hoogte van wat ik zoal mee ga maken in het 'dagelijkse' leven in OZ... Als klein meisje had ik altijd al een droom om te gaan reizen, en de laatste jaren heb ik heel sterk het gevoel dat Australia mijn land is, waar ik heen moet. Heel veel plezier met het lezen van de blogs! Cheers, Marijke.

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 13381

Voorgaande reizen:

14 November 2016 - 12 November 2017

Backpacken door Australië

Landen bezocht: