VOORBEREIDINGEN - Reisverslag uit Koudum, Nederland van Marijke Veen - WaarBenJij.nu VOORBEREIDINGEN - Reisverslag uit Koudum, Nederland van Marijke Veen - WaarBenJij.nu

VOORBEREIDINGEN

Blijf op de hoogte en volg Marijke

06 September 2016 | Nederland, Koudum

Hallo allemaal,

Toch maar een soort "blog" gaan schrijven over de voorbereidingen voor Australië, en om hier foto's en blogs te plaatsen als ik straks in Australië ben.

Gister (5 september 2016) ben ik met de auto naar Apeldoorn gereden om te meeten met een meid die ik "ken" via facebook en whatsapp; Marceline.

Wij zijn van plan om met een paar meiden door Australië te trekken en om een Campervan te gaan huren/kopen, maar ook om oud en nieuw te gaan vieren in Sydney.

Dus vandaar gister de meeting met Marceline!

Ook om te shoppen voor Australië, want helaas is de backpack die ik gekregen heb van m'n buren te groot..

Dus wij in de auto naar de Decathlon om backpacks te passen, goedkoop en best mooi uitziende backpacks, maar er zat te veel ruimte tussen m'n rug en tas dus dat werd hem niet, best een mooie rugtas!

Op naar de bever, waar ze ook echt gespecialiseerd zijn in reizen, outdoor sport etc, daar stapte ik gelijk al op een backpack af.

Passen met die handel!

De tas volgepropt met plastic zakken en later nog een gasfles om echt met gewicht te voelen.

De backpack zat erg goed en stevig, het voelde gelijk goed!
Daarna nog een daypack gepast van The Northface en ook deze zat perfect, en flink veel ruimte, ideaal dus.

Beide gekocht, als een kind zo blij!

Ik zat ook heel erg te twijfelen of ik een tablet/iPad o.i.d. moest gaan kopen of dat ik het met m'n telefoon wel zou redden..

Maar ik ben toch bij de mediamarkt geweest en heb een IPad mini gekocht! Super fijn, ook met Skype/FaceTime dan kan je elkaar ook iets beter zien straks i.p.v. het kleine scherm van je telefoon!

Het kost een paar centen zo'n dag maar dan heb je het grootste gedeelte gehaald, binnenkort even met Mama naar de stad om de laatste kleine dingen te halen, en dan komt het al héél erg dicht bij!

Met nog iets minder dan 2,5 maand op te teller beginnen dus zo nu en dan toch de zenuwen door te dringen!

Al met al was gister een ontzettend leuke dag met Marceline, het voelde voor beide partijen alsof we elkaar al jaren kenden.

Marceline vliegt over 5 weken al, en we gaan elkaar hoogstwaarschijnlijk met oud en nieuw zien! Wiehoe!!

• 06 September 2016 - 11:24

Marceline:

Superleuk! Totally agree! Was heel gezellig en de tassen zijn awesome (ja we moeten toch een beetje Engels gaan spreken hè)
    See you soon!
    Houdoe en g'day mate!

Verslag uit: Nederland, Koudum

Marijke

G'day Mate, Welkom bij mijn blogs van waarbenjij.nu 14 november 2016 vertrek voor een jaar d o w n u n d e r. Hier hou ik jullie op de hoogte van wat ik zoal mee ga maken in het 'dagelijkse' leven in OZ... Als klein meisje had ik altijd al een droom om te gaan reizen, en de laatste jaren heb ik heel sterk het gevoel dat Australia mijn land is, waar ik heen moet. Heel veel plezier met het lezen van de blogs! Cheers, Marijke.

Actief sinds 06 Sept. 2016